Ömer

Hiçbir şeyim yok. Hiçbir şeyim. Acı çekmiyorum, sadece azap içindeyim. Bence her şey sadece çatışmaların, umutsuzluğun, acının ve son olarak azabın geometrisi.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir hayal elde ettim, bunu da hayat boyu bu hayal için (metafizik olarak) çalışarak, yaşayarak, var olarak, kötü davranılarak, suçlanarak yaptım.
Üst tabakaya daha alt tabaka işe yarar gelir, alt tabakaya ise üst tabaka gereksiz.
Sarsıcı olan insanların çirkinliği değil fikirsizliği.
Hepimiz anne babasısız; asla tek başına değil ama daima yalnız.