Kitap okumanın getirileri olmalı insana.
Misâl; şu ayrı yazılması gereken -de/da eklerini bitişik yazmasak, alıntılarda yahut iletilerde basit imla hataları artık yapmasak nasıl olur..
Türkçeye vefâ, okuyan gözlere sefâ olur :)
Bazen '' bir yere '' kaçmak istemezsin, yalnızca gitmektir istediğin... Gitmek, arınmaktır böyle zamanlarda...
Yola devam etmek için tekrar rüzgarla doldurmaktır yelkenlerini... O kimsenin görmediği, ince ince sızlatıp battıkça kanatan kırılmış parçalarını, usulca ayıklamaktır teninden...
Gitmelerine mani olma..! Ara sıra gitmek lazım; '' kendinden kaçmak '' değil de, '' kendine kaçmak '' için..