Bu da gol değil . Sevgili günlük .. diye başlandığımız günlüklerimiz vardı ya hani , "acaba annem günlüğümü okur mu ?!" tereddütüyle yazdığımız, o enerjiyi aldım adeta kitaptan. Bir şeyler yazılmış , pek bilerek değil ; bir anı oluşturulmaya (belki de aktarılmaya) çalışılmış , ama anlatılanlar yer ve zaman olarak gerçeğe uygun değil.. Ana karakter yazarın kendisi; fakat ne kendisini ne de diğer karakterleri benimseyemedim. Tutunamadığım bir kitap oldu , yeniden dener miyim? Sanmam.