“Bir adama korkmakta yakışır” derdi dedem. İşte o korku bu. “Bir kadının gözlerine baktığında orada kalmaktan korkuyorsan sen gerçek bir adam, gerçek bir aşık olmuşsundur.” derdi dedem.
Bir erkek için en zor şeylerden biri de budur. Bir eş seçmek her zaman bir anne seçmek midir, tartışılır. Yağmur çok güzel bir anne olabilir miydi bilmiyorum. İyi bir eş olup olmaması konusunda da bir fikrim yoktu. Tek istediğim onu hayatıma katmak ve onunla birlikte yol almaktı. Erkekler böyle aptallıkları çok sık tekrarlar. İyi bir eş ve iyi bir anne olabilecek kadınların çoğu işte bu yüzden yalnızdır.