G.O

-Portuga! -Hımm... -Hep senin yanında olmak isterdim, biliyor musun? -Neden? -Çünkü dünyanın en iyi insanısın. Senin yanındayken beni kimse azarlamıyor ve gün ışığının yüreğimi mutlulukla doldurduğunu hissediyorum.
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Uyumak mı? Uyku bedbahtlar, hastalar içindir... Bütün ruhuyle yaşayan mesut insanlar niçin uyusunlar?
Edebiyat

G.O

, bir kitap okudu
10/10
·156 syf.·
Beğendi
·
3 saatte okudu
·
2020 16. kitabı
İlqar Fəhmi
8/10 · 159 okunma
О, аrtıq yохdur... Dеyəsən, hеç mən də yохаm... Bəlkə mən hеç əvvəldən оlmаmışаm? Bəlkə mənim bu miskin həyаtım kiminsə qоrхulu bir yuхusu imiş?
1000Kitap
Əmin idim ki, Оnu bircə gün görməsəm, ölərəm... Bəlkə də mən Оnu еlə ilk dəfə gördüyüm gündən ölmüşdüm?
İlişkiler