Önceden aynı yazarın Fi serisini de okuduğum ve beklentimin altında kaldığı için kitaba karşı 'pek iyi değildir' gibi bir ön yargım vardı. Ancak her sayfada aralara yedirilmiş yoğun ve ufuk açıcı bilgilerle kitaba adım adım aşık olduğumu hissettim. Üstelik Tevrat ve İncili henüz bitirdiğim için oldukça güzel bir tesadüf oldu.