📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Zaman uzamasın artık.
Her ses, her söz
benden geçmesin.”
“Ne çok
Yiten
Anın var senin.”
“Yorgun gözlerim -
sözlerim
suskun.”
” Burada geçmişle gelecek
Arasında gerili, sallanıyorum.”
Aruoba yalnızca düşünmeye değil olmaya
anlamaya da çağırıyor. Yalnızlıktan, var olmaktan derin anlamlar çıkarıyor yazar.
Kendine has üslubuyla hayran olduğum bir Türk felsefecisi, eserlerini okumayı çok seviyorum.
Okuduğum 8. Aruoba eseri, her kitabını tek tek defalarca kez okuyabilirim - insan zihnini düşündürürken dinlendiren de bir anlatımı var.
Şiir kitabı diye düşünenleri yanıltabilir, anlam yoğunluğu ve felsefenin şiirsel bütünlüğü ile sadece bir şiir kitabı olarak görülmemeli.Felsefi bir derinlik taşıması ve kendine özgü cümle biçimleri ile de herkese hitap etmeyebilir,Beni Aruoba okurları çok daha iyi anlayacaklardır.Her cümlesi binbir anlam içerirken insanı hemen etkisi altına alıyor.
“Burada mısın?
Ben buradayım
Kendimi tarttığım yerde.
Ardımda
Öfkeli yazgım
İtip götürdüğü,Attığı
Geçmiş düşünceler.” İyi okumalar .Ol / AnOruç Aruoba