Muazzez Hoca’nın adını hep duydum ama ilk defa bir kitabını okudum. Yalın bir dilde dinlerde geçen benzer konuları ele almış. Merak edenlerin okumasını tavsiye ederim.
Elinize emeğinize sağlık.
Hayatımda okuduğum kendini en çok tekrarlayan kitap. Kitap içinde devamlı alıntılar var. Tabi alıntı yapılır ama bu çok fazla, kopyala yapıştır olmuş. Yazar aşk konusunda o kadar tutulmuş kalmış ki devamlı eski aşklarından alıntı yapıyor. Kurduğu cümleler basit, verdiği tavsiyeler standart. Üzgünüm ama kişisel gelişimde insanlara farklı bakış açısı katmanız gerekirken bunu yapmamışsınız. Emeğinize sağlık.