_gzmats

“Bu durumda yıllarca yaşasa neye yarardı…” diyorlardı bana. Herkese göre, ölmüş olması daha iyiydi. Bu anlamadığım bir cümle, bir kesinlik.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
İnsan yeteneğini savurganca harcamamalıdır.
Sayfa 80·Kitabı okudu
Edebiyat
Kabul etmen gereken ilk gerçek de, doğumunda gözlerinin kapalı olduğudur. Hayata karanlıktan geldiğini bilmelisin. Ana vatanın karanlıktır. Karanlığın kuralları yoktur. Karanlığın tarihi yoktur.
Alıntı
Kimsenin hayalindeki insan olmak zorunda değilsiniz.
Sayfa 148·Kitabı okudu
İnsan ve Toplum
İyi bir manipülatör kendi haksız olduğu halde karşı tarafı özür dilemek zorunda bırakmayı muhakkak başarır.
Sayfa 57·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan
Reklam