"İnsanlar çok bozdu Olric.
Ben bu düzene ayak uyduramıyorum.
Bu yüzyıl, kusma hissi uyandırıyor.
İnsanlık öldü, tabutunu kaldıracak kimse bulunamıyor."
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı?
Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı?
Sevmek için güzele mi bakmalı?
Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı?
Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır?
Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı?
Öldürmek için silah, hançer mi olmalı?
Saçlar bağ, gözler silah, gülüş kurşun olamaz mı?
-Victor Hugo