herkesin istediği gibi yaşadığı o uzak ülkenin özlemini duyuyorum.
300. sayfaya kadar anlaşılması güç bir kitap bence, 300. sayfadan sonra biraz daha akıcı oluyor özellikle son 200 sayfada tutunamayanları anlamaya başlıyorsunuz ancak ben genel olarak beğenmedim.