Yasamak bir yol hikayesidir Kimi zaman dikenler bocekler Kimi zaman cicekler kelebekler eslik eder Kimi zaman sert engebeli çukurlar inis çıkışlar vardır yorucu Kimi zaman dümdüz, serin sular yol boyu.. Yolumuz açık yoldaşımız sevgi olsun .. Güller serin rüzgar tatlı su azığımız Elimizden tutan Hızır menzilimiz, matlubumuz, Yaradan olsun.. Yaratanın gül Habibi olsun (s.a.v) Yaşamamız yolumuz O na olsun ..
Elif_V_Mim-Affedemedin... Ve Buğu buğu süzüldü gözlerim gözlerine Nakış nakış işledin yüreğime Zarif şiirlerin garip mahlaslı mânâlarını Sanki ger dizen bana yazılmış gibi... Her şiirini kalbimde sahiplendim Yüreğim aka aka sana Her dizeni içimledim... Sozsuzluğun sevgilisi... Bir sen vardın artık bende Hiç gelmese de yüreğin... Hiç görmese de gözlerim, olmasam da sevgilin Lâ inta hâbibî Sen aradığım Arayıp da ömrümce, rüyalarım da görüp de... Yanımda göremediğim Bilmediğin sevdam yüreğimde Yüreğine konduramadığım... Öyle bir sevda işte karasından Karasında kaybolduğum... gözlerinin... Sen ise... Affedemediğinim...
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Hilkât sebebi, Muhammed Nebî Hakkın habîbi, Mevlevî'yiz biz"
İlahi
İsmail Fakirullah hazretleri buyurdu ki:
‎"Allahü teâlâ gibi sevgilisi olan, başkasına nasıl bakar. Allahü teâlâ gibi habibi olan, başkasına nasıl güvenir. Allahü teâlâ gibi dostu olan başkasından nasıl korkar. Allahü teâlâ gibi sahibi, ahbabı olan, başkasıyla nasıl meşgul olur! Allahü teâlâ gibi güzeli olan, başkasına nasıl gönül verir. Nitekim Allahü teâlâ; "Beni sevdiğini söyleyip de kalbinde benden başkası olan, iddiasında yalancıdır." buyurdu. ‎ ‎~Gönül Sultanları 4 kitabından...
Kitap Alıntısı
Feyruz ve sabah ve canım Budur <3
Bugun bi öğrenci bana en sevdiğim ses sanatçılarını sordu mabeli dedikten sonra kesin bilmez diye düşünüp tabi Feyruz ayrıdır der demez kızın gözleri parladı. heyecanlı bi sesle babam her pazar sabahı feyruz açar bizim evde sabahları Feyruz dinleniiir dedi heyecanla.. ben o yaşta birinin feyruzu bilmesine mi şaşırayım Feyruz'u sabah dinlemelerine mi.. dolu gözlerle bir sürü şey anlatmak istedi.. Ana La Habibi yi açıp sohbet etmeye başladık. Annesi babası kız birkaç aylık iken Suriye savaşından kaçıp tr ye gelirler uzun ve zorlayıcı bir yol süreci.. Babam çok özlüyor apar topar çıkmışlar tek diyebildi.. şarkı bitene kadar gözlerimin içine bakarak sessizce savaş,özlem, aidiyet, ev diyebildi.. haftaya konuşalım dedim
Sadece 63 yıl yaşadı. Ardından 1400 yıl geçti ama hala dünyada en çok sevilen kişi O! Salât ve Selâm Senin Üzerine Olsun Ey Allah'ın Resûlü! Salât ve Selâm Senin Üzerine Olsun Ey Allah'ın Habibi! Salât ve Selâm Senin Üzerine Olsun Ey Âlemlere Rahmet Nebi!
Din İslam