Kendimi bildim bileli kaçıyorum...
Korkularımdan, kaygılarımdan,
Üzüntülerimden..
Belki de en çok kendimden.
Ne zamana kadar sürecek,
ne zaman vazgeçeceğim,
nerde ne zaman,
kaçmama gerek kalmayacak!!
Bilinmeyen sorunların diyarı zihnim
Keşke, bilebilseydim...
hacı•