Son olarak da, başkalarından bizi kendi hayal ettiğimiz şekilde sevmelerini beklediğimiz için acı çektiğimizi, oysa sevginin kendini belli ettiği şekilde sevmeliymişiz: özgürce, kendimizi tutmadan, onun rehberliğine ve durmamızı engelleyeceğine güvenerek...