Roman okumaya bir türlü alışamadım. Ancak bu kitabı gece yarısı elime aldığımı sabah ezanı sıralarında bitirdiğimi hatırlıyorum. Elimden gelse bütün satırların altını çizicektim. Yazarın edebi dili mükemmel. Benzetmeleri, tespitleri fazla iyi. Kitabın 100. sayfasına "kitap şimdi başladı iyi mi" diye not düşmüşüm. Gerçekten de son sayfalarını içim kıpır kıpır okudum. Bu kitabı bir çok kişiye hediye ettim, bir çok kişiye de okuttum. Şu an hangi kitabı okuyor olursanız olun bir sonraki kitabınız bu olsun :) Bu arada 2016da kitabın filmini çekiceklermiş, film çıkmadan okuyun derim çünkü filmden sonra herkes hayranı olucak yazık edecekler kitaba...