SpoilerspoilerspoilerSpoilerspoilerspoilerSpoilerspoilerspoilerSpoilerspoilerspoilerSpoilerspoilerspoilerSpoilerspoilerspoilerSpoilerspoilerspoilerSpoilerspoilerspoiler
hocam neden necdeti bu kadar salak yazdınız? çok önemli bir soru gerçekten. nişanlım yani ileride karım/kocam diyeceğim biri gidecek elin ogluyla takılacak ben de sessiz kalacağım. yok yav. ama okunur yani siz cok seyyapmayın