📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlar sadece kendi hayatları için kaygılandıkları, kendilerini kolladıkları için yaşar sanırdım, oysa onları yaşatan tek şey sevgiymiş. Seven insan Tanrı'nın, Tanrı da onun içindir, çünkü Tanrı sevgidir.
"Bir şey daha öğrendim" dedi Breuer, "...ya da belki aynı şeydir, emin değilim - özgürmüş gibi yaşamalıyız. Kaderden kaçamasak da ona kafa tutmalıyız - kaderimizi oldurmalıyız. Kaderimizi sevmeliyiz. Bu sanki..."
Sayfa 372 - Breur'in Freud ile konuşmasından·Kitabı okudu