Hale

Hale
@hale_cidem
Müteferric Kendim ve pencerem
İnsanın yanında biriyle yürümesi güzel şey aslında, diye geçirdim içimden. Birinin tutup kaldıracağını bildiğinde, düşmek o kadar korkunç değil...
Hayata Dair
Reklam
Düşmesen iyi olur ama düşsen de dünyanın sonu değil. Ben yanındayım...
Hayata Dair
Şiire, aşka ve ölüme inanıyorum...
Hayata Dair
Reklam