Kitap eminim harikadır. Dizisini izlemiştim ama ayrıntılı tasvirlerinden dolayı hayatım boyunca okuyabileceğimi zannetmiyorum. Çok kötü oluyorum ve bu fiziksel bir engel okumam için. İlk yarım bıraktığım kitap olabilir...
''Bir kadının yanan bir evde kalmasına yol açtıklarına göre, kitaplarda bir şeyler olmalı... Hayal edemeyeceğimiz bir şeyler. İnsan bir hiç uğruna kalmaz.''