Gözlerin en iyi bir şeydi benazir
En iyi bir şeydi
Fitneden fidye alırdım ben onlarla
Onlarla ben çok yakışıklı bir herif olurdum
Seviyorum seni iyisin... bunu iyi işit
Seviyorum seni iyisin
Sen cihanın bir yurdunun bir bucağında
Oturduğun linç edilmiş bir minderde
O zemberek esmerliğinle öylece durursun bu bana yeter
Bu bana yeter diyorum iyi işit
Bu bana yeter ben bundan bir kısmet alırım
Hükmü düşer metni kutsalın
Amen pouya'nın sesinden kelam dinleriz sonra
Neden olmasın dinleyelim benazir
İnleyelim lisanımızca
Gezmelere çıkaralım gökyüzünü
Ve özeti olsundur ki
Ölüm çok loş bir akıbettir ve politikayı zül addeder hamavet
Yalanın nihayeti hüsrandır tenzih ederim seni
Seni tenzih ederim sen ki bende bir hira hurisi
Çok net görüyorum seni iyisin