Glfldlcö

Glfldlcö
@halilkahraman

Glfldlcö

, bir kitabı okumaya başladı
José Mauro de Vasconcelos
8.8/10 · 275,7bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Gözlerin en iyi bir şeydi benazir En iyi bir şeydi Fitneden fidye alırdım ben onlarla Onlarla ben çok yakışıklı bir herif olurdum Seviyorum seni iyisin... bunu iyi işit Seviyorum seni iyisin Sen cihanın bir yurdunun bir bucağında Oturduğun linç edilmiş bir minderde O zemberek esmerliğinle öylece durursun bu bana yeter Bu bana yeter diyorum iyi işit Bu bana yeter ben bundan bir kısmet alırım Hükmü düşer metni kutsalın Amen pouya'nın sesinden kelam dinleriz sonra Neden olmasın dinleyelim benazir İnleyelim lisanımızca Gezmelere çıkaralım gökyüzünü Ve özeti olsundur ki Ölüm çok loş bir akıbettir ve politikayı zül addeder hamavet Yalanın nihayeti hüsrandır tenzih ederim seni Seni tenzih ederim sen ki bende bir hira hurisi Çok net görüyorum seni iyisin
Gözlerini gökyüzünden ayırdığın an, fazla dayanamazsın.
Yalanla kendini kandırmaktansa gerçekle yüzleşmek daha iyidir.