İnsan bu iki kere ikiden sürekli olarak ürkmüştür, ben hâlâ korkuyorum bundan. Evet, insan ömrünü iki kere ikinin peşinde geçirir, bu uğurda denizler aşar, yaşamını harcar, ama aradığını gerçekten eline geçirmekten inanın ki korkar. Çünkü onu bulur bulmaz, artık arayacak başka bir şeyinin kalmayacağını bilir.