ölüm ve yaşam birbirine tezat durur ama en çok bu ikisi birbirine karışır.bazıları öldüğü halde kendini hayatta sanıyor, bazı ölüler de sürekli hayatın içinde.bize verilen ceza da bu belki: ölümle hayat arasındaki çizginin belirsizleşmesi, ölümü ve hayatı gereği gibi hissedip yaşayamamak.