Her ne kadar kişisel gelişim kitabı gibi bir ismi olsa da özünde bundan çok daha fazlası.
Kişisel farkındalık kazandırabilecek harika bir kitap. Bazen söylenilenler amatör bir arkadaşın telkinleri gibi ama onu duymak da hatırlamak da iyi geliyor insana.
Okurken çılgınca notlar alıp altını çizdiğim bir kitap oldu, yazarın da istediği gibi.
Hepimizin yaraları, yararlandıkları var bu hayatta. Biz bunlarla yüzleşmeyip hayatımıza devam ettiğimiz zaman en olmadık zamanda karşımıza çıkıyorlar. Kapanmaları kolay değil ama bilinçli davranmak ve kendimizi değiştirmek, sebat etmek bizim elimizde.
Bu kitapta pek çok konuda kendinizi bulacağınız yerler olduğuna eminim. O yüzden kendimizi tanımaya devam güzel insan...