kalıcı olanlara yönel ey nefsim geç olmadan!
dünya bizi Rabbimizden, Rabbimizin bizi namazla huzuruna kabul edişinden ne çok alıkoydu dimi? asıl acınılıcak halimiz bu olmalı değil mi? namaz kılamamak.. dünyada Rabbi tanımaktan, bilmekten, namazdan daha önemli ne olablir ki ne olabilir söyler misiniz? Rabbe yönelelim, namaza huzura davete icabet edelim bolca olmaz mı? Ondan başka kimimiz var ki..
Namaz
Hataya neden bulaşıcan ki .. Hatayla zevke sığınır insan Ama yarara bulaşmak.. İrade gerektirir Gönül kilidi kırılması en zor isteğidir insanların Akan suyun tam tersine Bekler masum ruhlar Ne kadar zordur alıştığımız Durmasını isteriz Ama yeterliyizdir, ama Durmaz... Nedendir, bilirim biz aciz,sonu bekleriz Ama yaratılmaya devam ederiz 10 yaşındaki resmimiz, Ve şimdiki halimiz çok başka Ama bize sormadan Ne yazık bizlere
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Söylemeye bile değmez hâlimiz...
Taşıdığımız en ağır yük kıyamet günü alnımızdan dökülen terdir terlemeden geçenlerden olalım inşAllah defter sağımızdan verilmezse halimiz ne olur Ey Rabbimiz kabir azabından sana sığınırız
Din
-Geldik mi Sonuna ?
Yok bir şikayetim, sadece yorgunum, Tamam mıyız, geldik mi sonuna? Ah be, yamandan halice halimiz, Toz dumandan beter aklımız. Dört köşe sadece ikimiziz, İkimizin aklı da karışık. Ya ayrılık ya devam; İbrişim kuşak mıyız, belli değiliz. Bu aralar bu aşkın şansı az, Az bile çoktan farklı bir kelime. Neresinden dönsek ikinci şansı zor, Geç bile kalınmış karara ağlarız. - turna 20.06.2026
Şiir
halimiz itten beter keyfimiz pasada yok