Camide oynayan çocukları kızarak kovmayın. Çocuklara buranın ibadet yeri olduğunu ve sessiz olmaları gerektiğini münasip bir şekilde söyleyin. Yoksa o çocuklar camiden hüzünle çıkar, dışarıda kendisini sahte bir gülümsemeyle bekleyenlerin ağlarına düşer elimizden kayar giderler ve bunun hesabını veremeyiz. Hele bir de "Müslümanlar böyle kimselermiş" deyip dinden soğursa vay halimize. Bu konuda hassas olalım. "Ben de dayak yedim bana bir şey olmadı" diyerek kendimizi kandırmayalım.
~ Kahveyle, hamburgerle yahudileri boykot eden Müslümanların, bunu yine yahudilere ait instagram'la, facebook'la ve x'le ve benzer uygulamalarla yapması kadar (artık yapmıyorlar da değil mi...)* trajikomik ne olabilir ki bu hayatta... Yahudiler münasip yerleriyle kıs kıs mı, yoksa kahkahalarla mı gülüyordur halimize bir düşünün bakalım... Bilmem kaç yüz dua okuyorlardı! Milyonluk dua halkaları yapıyorlardı! Mürit efendileri 1001 tane ... duayı okurlarsa, Gazzenin kurtulacağını ve muzaffer olacağını söylüyormuşlardı! Falan filan... Bağışlarla cepleri dolmuş olacak ki artık piyasada yoklar. Arada da olsa bir şeyler yapıp biraz daha para topluyorlardı haklarını yemeyelim şimdi! Laiki bana ne Arap'tan der! Cemaatçisi fırsat bu fırsat bizim vakıfa biraz para toplayalım der! Müridi bol ajitasyonlu alıntı ve iletilerle takipçi toplama sevdasına düşer! Tüccarı Filistin süsleri, yapıştırmaları, kıyafetleri, bayrakları satar, fırsatı ganimete çevirir! Siyasetçisi, koltuk sevdasına, iç politika malzemesi yapar! Esnafı, abdestli namazlı da olsa, yahudi malını satmaktan vaz geçmez, taviz vermez! TV'si haberlerde haydin boykota der ama reklam kuşağında tamamen yahudi mallarından beslenir! Herkes Müslüman, herkes boykotçu ama sahne bomboş artık, olan mazluma oldu...
Gazzede Katliam Var
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gerçek Bal İle Manevi Bal Yemeye Gidiyoruz ...
Bal Tefsiri Bal tefsirini sen mi okuyacaksın? Sen güzel okuyorsun. Almayan alsın. Tesbihi İmam-ı Azam, Sevgi Sırrı, Virdi Kübra; bunların hepsini aldınız. Burada İmam-ı Azam’ın tesbihini ezberleyin dedim. Çoğu ezberledi. Elhamdülillah. Bunları da, Kenz-ül Arş duasıdır. Onu da hadisten yazdık. Kitaptan yazdık. Onu almayan, bilmeyen alsın. Bu kitapta var. Hepsi. Ondan sonra, Bal tefsirinin bir girişi var. Bir de Kenz-ül Arş duası, açıklamalı… Hadi bakalım. Bu Bal tefsirinde, çok güzel bir barışma var. Çok güzel bir sohbet var. Kimin? Allah’ının Resulü’nün huzurunda. En çok sevdiği, ehl-i beyti Fatma’nın evinde. Çok mukaddes. Şanı şöhreti, zahir batın kazanmış, İmam-ı Ali Efendimiz’in evinde. Burada bahsettiği için, çok hoşuma gidiyor. Biraz Faruk bastırdı, dağıttı. Dedim git, bin tane daha bastıralım. O gitti, şimdi bin tane daha, aynısı bastırıldı. Allah hepinizden razı olsun. Çok güzel bir sohbet. Sanki o sohbetteyiz hepimiz. İnşallah. Amin. Onun için oku diyorum. Yoksa hikaye gibi geçmesin, sizinle de aynı sohbetteyiz, aynı mevkideyiz. ALLAH Şefaatine Nail Eylesin Amin. “Bismillahirrahmanirrahim Allahümme salli ala Muhammedin ve ala ali seyyidina Muhammed. Kema salleyte ala İbrahime ve ala ali İbrahim. İnneke hamidün mecid. Allahümme barik ala Muhammedin ve ala ali seyyidina Muhammed. Kema barekte ala İbrahime ve ala ali İbrahim. İnneke hamidün mecid. Hazreti Ali (Kerremallahu Vechehu) bir gün gazadan hanesine geldiğinde, Hz. Ebubekir Sıddık (Allah Onlardan Razı Olsun), Hz Ömer El Faruk (Allah Onlardan Razı Olsun), Hz. Osman Zinnureyn (Allah Onlardan Razı Olsun) gelerek Hz. Ali’ye “Gazan mübarek olsun, Ey Allahın Arslanı!” dediler.” Aynı gün, aynı saat, aynı dakika. Bugün Muharrem’in 2 mi? Muharrem’in ikisi. Darısı bütün İslam Âlemi’nin üzerine olsun.
Din