Onca acıya rağmen dayandı yüreğim sensizliğe
Nelere katlanmadı ki bu yürek.
Sabah kalktıgımda aynanın karşında zavallı hissediyorum.
Bir yanım eksik bertaraf olmuş.
Unutamıyorum ne yapsam ne etsem unutamıyorum.
Gözlerim gözlerinde hapsolmuş, bir an bile olsa gitmiyorsun.
Anlam veremediğim gibi anlamak da istemiyorum.
Canım yanıyor canım...
Beni bir mülteci gibi esir almışsın kalbine.
Ziya BELEK
Çıkış yolu olmayan bir hücre, ölümün akla gelmeyeceği bir yer...
Nasıl anlatayım sana olan sevgimi
Bir ömür sevgisiz kalır mi insan
Seni sensiz yaşamak mümkün mü
Öyle bir sevgiyle yaşatmışım ki içimde seni
Ahirette sensiz geçen günleri düşünür oldum.
Şimdi bana gerçeği söyle?
Beni seviyor musun...
Ziya BELEK
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sebebleri olmuş bir sevdanın eşiğinde yorulmuşum
Ansızın geçmişin rüzgârlarına kapılıp savrulmuşum
İstirham ediyorum gel ne olur sensiz kahrolmuşum
Türküler sevdamı dile getiriyor meğer âşıkmışım
Her nakaratta ismini hitap eder
Seni sevmek ne zormuş kelimeleri dile getirince
Gönlüm daha önce böyle bir hastalık geçirmedi seni görünce
Her sevda var mıdır acaba böyle çaresiz hastalık
Türküler sevdamı dile getiriyor meğer âşıkmışım
Her nakaratta ismini hitap eder
Ziya BELEK
Hayranlıkla ve ivedilikle dinledigim bir ask şarkısı var ki
Sol yanında, adeta büyülüyor beni.
Her atışında bedenimin bir parçası tamamlanıyor.
O kadar muazzam bir ritmi ve ahengi var ki alıp götürüyor beni seraplara.
Altı üstü bir kalp atışı diyecek ne demeye bu kadar abartıyorsun yani.
Deme öyle onun yaptığı görevi keşke ben yapabilseydim sana.
O olmasaydı seni göremezdim, o olmasaydı aşk şarkımı dinliyor olmayacaktım.
Bu hayatta seni görmeme sebeb olan tek........
Aşk şarkımsın.
Ziya BELEK
Gecenin karanlığında beliriyor herşey.... Ve herşey senin benden gittiğin gün gibi geliyor ... Acım tırak birşeyler oluyor sol köşemde sessiz sedasız yutkunur gibiyim... Her yer karanlık geliyor gözüme... Ve o anda yutkunmanın acısı düğümleniyor boğazımda ... Sen diyor bir ses sen diye haykırıyor sonra birden bire kayboluyor...
Dilime hükmedemedigim zamanlar yüreğim bülbül gibi susmak bilmiyor... Bilmezsin ki ey zalim sensiz gecen her gecenin sensizlikten daha zor olduğunu ...
Ziya BELEK