"...sosyeteden insanlar her zaman konuşacak bir şey bulurlar; bizim gibi orta hallilere, yani düşünen, aydın kişilere gelince, nedense hep utanırız; bir türlü konuşamayız, oysa c'est de rigueur. Peki bu niçin böyle? Ortak ilgi alanlarımız mı yok, yoksa birbirimizi aldatamayacak kadar dürüst müyüz?"
Sayfa 420 - Porfiri Petroviç