Kitap tamamen saçmalıklar abidesi. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Okumaya gerek olduğunu düşünmüyorum kitap ile içerik tamamen farklı. Ayrıca 390 sayfalık kitap 350 sayfası boş yazılmış kitabın son 20-30 sayfası ilginç
kesinlikle okumanızı tavsiye edeceğim bir kitaptır yarım bıraktım diyen arkadaşlar var ama ben son sayfalara doğru dhada heyecanlandım ama şunuda söylemeden edemiyeceğim canan tan klasiği kitabın sonunu bile bile okuyoruz o biraz van sıkıyor
kitap öncelikle sürükleyici başlayıp daha sonra yavaş yavaş bu sürükleyiciliğimi yitiriyor daha doğrusu katilin kim olduğu tahmin ediliyor sırf okadar sayfayı okuduğum için kitabı yarım bırakmadım tamamladım ancak konu olarak fena bir kitap değil