shelia

shelia
@hanamii
“Yalnızken kendimi özgür hissediyorum, canımın istediği şeyi düşünebilirim, kendi düşüncelerime sığınıyorum, “kafası başka yerde” denilenlerden oluyorum. Kafamın başka yerde olmasına bayılıyorum, düşüncelerimin arasındaki yollara sapmayı, zihnimdeki çılgınlıkları özgür bırakmayı çok seviyorum.”
Reklam
“Kendimle hiç baş başa kalamayabilirdim, işte o zaman sonsuzlukta kaybolmuş olurdum.”

shelia

, bir kitap okudu
Puan vermedi·223 syf.·
5 günde okudu
·
Okunma: 03 Eylül 2024 01:14
·
2024 25. kitabı
Arda Erel
7.8/10 · 1.512 okunma
“Arama boşuna bulunmak istemeyeni.”
“Uyurken hep gerçek olanlar görülür düşte.”