" Kara günler geçiriyoruz... Güzel günler göreceğiz.. Bunu laf diye söylemiyorum, buna inanıyorum. Edison , her şeye rağmen camın içinde ateşin yanacağına nasıl inanmışsa öyle inanıyorum."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ne yapacağız? Ne zaman seni telsiz ve demirsiz göreceğim?
Bazen bana öyle geliyor ki, sen yüzünde tel örme bir peçe taşıyorsun ve bu peçeyi hiç çıkarmayacaksın."