"Parya" diye bir kelime vardr. Insan toplumunda bu keli-me başarısızları, ezikleri, ahlaksizları belirtmek için kullani-
lir.
Ben dogdugumdan beri kendimi bir parya gibi hissettim ve toplumun da böyle damgalanmaya layik gördügü biriyle
tanstigmda her zaman derin bir sefkat duygusu hissederim.
Sefkatim o kadar derindi ki bazen kendimi ona sessiz bir hayranlik duyarken yakalardim.