Kitap üzerinde düşünmek, okumaktan çok daha fazla zamanımı aldı.. İnsanın kendini keşfetmesiyle beraber gelen sancılı süreç. Kendini o kadar yeni keşfetmişsindir ki çevren sana bir böcek muamelesi yapar. Franz Kafka amcamızın baştolü direkt bir böceğe çevirmesi ayrı bir ironi...
Kendi tarihimi okurken bunun yanı sıra insanların yarattığı, ekonomik, siyasi ve sosyokültürel sistemleri de genel bir perspektifte görmüş olduğum için mutluyum. Bana farklı bakış açılar kazandırmış bir kitap oldu. Akıcı ve anlaması kolay bir dil..
Vasat. Zaten var olan bir kaç edebi eseri kitabına serpiştirerek, üzerinede klasik türk dizisi senaryosu eklenilen kitap. Bu kadar okunmasına sebep, iyi reklamı yapılmış olmasına veriyorum. Umarım öyledir.