Bana göre felsefenin en iyi anlatıldığı kitaplardan biri. Özellikle de gençlere göre. Hayatın sıradan yaşantısından çıkarıp insanlara hayatı sorgulatıyor.
Kitap süprizlerle dolu. Edebiyatın büyülü dünyasındaki gençlerin aşklarını,zorluklarını ve hayatlarını anlatıyor. Tek kelimeyle mükemmel. Okunulması gereken bir kitap.