Şöyle durup çevreme bakıyorum da,kalbi kalbime uygun,aynı derinlik,aynı hassasiyet ve dünyaya aynı gönül gözüyle bakan bir tane arkadaşım yok.
Allah hepimize kalbimize denk,bizi hakikate sevk edecek dostlar nasip etsin..
Unutma, önce kişi olmadan kadın veya erkek olursak evlilik nimati elimizden alınır da mihnet olur cana. Kişi olmayı başarırsak evlilik de, eş de Tanrının izniyle ötenin nimetlerine benzer, bal şerbet olur cana.