Ötede
Islak mavi bir sabahtı. Gökyüzü
Bembeyaz karanfiller, pencere
Kahveniz, masanız , kahvaltınız
Bir yankı
Ve bütün çay fincanları: durmadan yalnızsınız
Durmadan yalnızsınız
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne yazık! vakit de yok kurtarmak için geleceği
Düşünsek bile şimdiden-düşünemiyoruz ya
Üstelik ne çıkar bundan ve ne katardı yaşamamıza
Hiçbir şey! çünkü ne varsa içimizde gelecek için
Sanki bir öyküsü bu hayatı süslemenin
Belki de kim diye sorsalar beni
Güneşe, çarşıya, kadehe uzatacağım ellerimi.
Belki de alıp başımı gideceğim
Biliyorsunuz ya bir ağrısı vardır gitmenin.
Nereye, ama nereye olursa olsun gitmenin
Hüzünle karışık bir ağrısı.
Sanki hiçbir şey uyaramaz
İçimizdeki sessizliği
Ne söz, ne kelime, ne hiçbir şey
Gözleri getirin gözleri!...
Başka değil, anlaşıyoruz böylece;
Yaprağın daha bir yaprağı değdiği
O kadar yakın, o kadar uysal
Elleri getirin elleri
Diyorum bir şeye karşı koymaktır günümüzde așk
Birleşip salıverelim iki tek gölgeyi.