Evren'in sonu ve Öteki-Dünya, eninde sonunda, yaşananlarla beslenmiş, kökleri onlara varan, ama çok uzak bir gelecekten haber veren bir "düş"tür; bir yandan özlenen ve mutlu kılıcı, öte yandan da korkulu, bunaltıcı bir düş...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Görecek öyle çok şey var ki yeryüzünde, sonu yok. Görmek güzel. Güzel şeyleri görmek güzel. Biz niye böyle acılara batmışız? Bütün o güzellikler ne acılarla çıktı ortaya. Biz umutsuz acılara düşmüşüz. Yaratıcı acılardan korkup kaçtığın için. Ben mi? Neyi yaratabilirim ki? Suçlayarak da olsa yeniden yol açmaya çalıştı kendine. ... Güzellikler yaratmak hepimizin elinde!