(...) Türkiye "Bölünür müyüz?" sendromu ile, "Batı'dan kopar mıyız?" korkusunun yarattığı sancılar arasında kıvranıp duruyor. Bu arada aklı karışanlara da hak vermeli miyiz bilmiyorum; bildiğim tek şey çıkarları garanti edildiğinde biz istesek bile Batı'dan kopmamızın pek mümkün olmadığı gerçeğidir.
Sayfa 72 - “Ne Yani, Juppe Yalan mı Söylüyor?” | Ötüken Yay.