Üniversite ögrencisi olmak, insanin yasamindaki en mutlu dönemdir. Eğer insan üniversite ögrencisi olmamışsa, siyah ekmeğin kabuğuna sürülmüs sarımsağın tadini, tramvayda biletsiz seyahatin zevkini, çalinmis biletle elde edilen üç kurusun keyfini, yeniden bağlanan bursun verdigi duyguyu, sinava girmeden önce dizlerinin titremesinin ne demek oldugunu, üniversitenin yemekhanesinde hazirlanmis olan eksi Borşç çorbasının lezzetini, bir kitabin özetini çıkarırken sabahladığında şafak sökerken birden ortaya çıkan serinliğin nasil bir şey oldugunu, arkadaşlığın değerini ve onlardan ayrılmanın verdigi üzüntüyü asla bilemez.