"Eski libas gibi aşığın gönlü / söküldükten sonra dikilmez imiş" diyor türküde. Eski libasımızı muhafaza etmenin başka yolunu bilmediğimden tüm bunlar. Gönül kelimesi bu arada gerçekte bizim söylediğimiz gibi değil, Neşet ağanın söylediği söylenir. Nasıl söylendiğinin önemi var. Mesele "zor" olsa bir şekilde hallolur ama "zorumuş meğer" dersen bu dünyada hallinin yolu yok demektir. Aşığın gönlü diyordum. O gönül yırtılmasın diye bunca söz.