📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“İnsanların kendilerini iyi hissetmeleri için başkalarına ihtiyacı yoktur. İnsanlar başkasından bir şey beklemek yerine, tüm yürekleri ile o istediklerini Allah'tan dileselerdi, çoktan niyetlerine kavuşup, yaşamlarına çok güzel anlamlar katabilirlerdi.’’
“KENDİMİZİ İYİ HİSSETMEK BAŞKALARINA BAĞIMLI OLMAYI, ONLARDAN SEVGİ VE İLGİ BEKLEMEYİ GEREKTİRMEZ. AŞK VE SEVGİ BİZE KİMSEDEN GELMEZ. ONLAR ALLAH’IN KULLARINA VERDİĞİ BİR RAHMETTİR VE DAİMA KENDİ İÇİMİZDEDİR.”