Benim hatam beklentilerimin olması değildi; insan olarak umudumuzu kaybedemeyiz elbette. Benim asıl hatam, bu beklentileri ve umudu yanlış yere konumlandırıyor oluşumdu. En nihayetinde, umudum ve beklentilerim Allah'a değildi . Beklentilerim, insanlara, ilişkilere , vasıtalara yönelikti. Umudum Allah'a değil, dünyayaydı.