Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
sonra neydi sevgi? iki insanın birbirinden hoşlanması, birbirini beğenmesi, görmeden olamaması değil mi? bir zaman sonra da geçer gider, ardında bir şey bırakmazdı. çok kere de bir pişmanlık, bir kin kalırdı geriye. birbirlerini uzun zaman sevdiklerini sandıktan sonra bir tesadüf sonunda görünce, ya hiç aldırmadan geçilir, ya da o insanla geçirilen, boş yere harcanan zamana acınır, belli belirsiz ama içten bir kin duyulurdu. dostluk çok daha güzel bir kelimeydi.