"Biz insanlar," diye söze başladım,"iyi günlerin çok az ve kötü günlerin fazla olduğundan yakınıp dururuz.Oysa Tanrı'nın bize her gün için bahşettiği güzel olanı görebilecek kadar açık bir yüreğimiz olsaydı, kötü olanlara dayanabilecek gücü bulabilirdik."
"Çünkü örnek olmak yeryüzünde insanları birbirine bağlayan en güçlü bağdır; her eylem,başkalarında doğruyu bulma, adalet ve hak isteği doğurur ve bu istek onu daldığı düşlerden uyandırıp eyleme yönlendirir.Ve bu şekilde uyananlar ne kadar boş yaşadıklarının farkına varırlar, ellerinin kana bulandığını,ruhlarının günahla dolduğunu görürler;işte böyle insanlar ayağa kalktılar..."