İster kapalı bir havada, ister gök, ay ve yıldızların ışıklarıyla ışıldarken eve her dönüşümde gözüm yukarılara kayar kaymaz, yakında ölümün beni alıp götüreceğini düşünürüm.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Seni hep sevdim, seninle karşılaştığım için her zaman şükrettim. Aynı cehennemi bir kez daha yaşamam gerekse de, beni neyin beklediğini önceden bilsem bile, yine aynı şeyleri yapardım sevgilim,bir kez ve binlerce kez daha!
Ben seni hep sevgilim ben seni hep
yüzünden geçen dalgalardan okudum.
Gözlerine sevgi okudum ellerine şefkat okudum
Annen seni inkâr etmişti
Aldım etime dokudum.