havavava

havavava
@havanurnair
kendimizi kaybetmezsek kaybolur gideriz
Reklam
Söyle Ademoğlu, sonsuzluğu, bir kadın kadar kim hak edecek?
Sayfa 205·Kitabı okudu
İnsan kendinde kalmalı, yalnız ve yalnız kendinin olmalı.
Sayfa 197·Kitabı okudu
Bir hayatım daha olsa, korkmadan dokunmak için yaşardım onu. Bir keklik beslerdim ellerimle, varsın uçsun sonunda. Bir çiçek büyütürdüm, varsın solsun sonunda. Bir omuz ısıtırdım, varsın gitsin sonunda. Dokunurdum. Ben eriyene dek, o eriyene dek, biz hiçleşip karışıncaya dek bu derin boşluğa dokunurdum. Ama yok bir hayatım daha. Bir hayat daha yok. Yok.
Herkesin, her şeyin, anlama benzeyen bir sebebi yok muydu bu dünyada?
Reklam