Giydiğim kıyafete, ışığa, güneşe göre değişen göz rengim olabilir ama o gözlerin gördüğü erkek hiç değişmiyor. Her renkte sadece onu arıyor. Özlediğini biliyorum. Ben de seni özledim. Sarılmak istediğini de biliyorum. Ben de sana sarılmak istiyorum. Şu aralar bir sürpriz peşindesin bunu da biliyorum. Hatta bir tahminim var. Yüksek ihtimalle doğru. Yaptığımız herşeyin bir açıklaması var bunu biliyorum. Her şeyi konuşarak aşacağız. Sadece yanında olduğumu bil. Sana çok şaşıracağın itiraflarda da bulunacağım zamanla. Yeter ki, sen de rahatla. Şu anda yanında olamasam da ruhumun seninle olduğunu bil. Cesaretinin neyden dolayı kırıldığını biliyorum. Herşeyi biliyorum. Ama sen Türkçüsün oğlum korkma. Seni her şeye rağmen hiç unutmadım. Ve biliyor musun şu anda canım çok çay çekiyor içinde kaçak çay da olsa fena olmaz. Benim yerime demle ve birlikte içtiğimizi hayal et sonra çok içten bir dua et olur mu balkonda. Sonra bir bakmışsın ben gelip ee bana yok mu demişim :) Sana aramızda sorun olan şeylerin açıklamasını yapacağım. Karşılıklı isteklerimizi ifade edip orta yolu bulacağız. Evimin direği çocuklarımın babası hadi biraz rahatla. 30 Haziran'da Çilek Dolunayı varmış hiç öyle hatırlatayım dedim. :)) Bizim buluşma ayımızdan 1,5 ay önceki dolunay :) Bu 1,5 ayda bol spor, bakım, yeni kıyafetler... Zihni rahatlatma ve kavuşma. 🤭☺️🐺❤️‍🔥 Ben arada Marksist kitaplar okuyup yine kendimi sinirküpü yaparım durduk yere ama arada tarih de okuyacağım. Sen herşeyimi görüyorsun zaten senden bir şey saklamam hoşuna gitmiyor. Biliyorum 🤭 Gözüm üzerinde diyorsun. Okuduğum kitapları gizleyince sinir oldun dimi 😏 Uç solcu alıntı atmasın ama ne okuduğunu bileyim istiyorsun. Öyle kitapları ne kadar sıklıkla okuduğumu merak ediyorsun. Üst üste öyle şeyler okumamdan da hoşlanmadığını
Küçük Şeyler Fazla Anlam Yüklemek
Bir bakışa, bir mimiğe, bir gülümsemeye, bir selama ve cümlenin sonuna koyulan bir noktaya bazen fazla anlam yükleyebiliyorum. O kişinin yaptığı her şeyi en ince ayrıntısına kadar inceleyebiliyorum. Aslında saniyeler süren bir hareket ama benim beynimde saatlerce dolanıyor. Ve sanırım bunun sebebi sadece merak değil. Bazen bir şeyin olmasını çok istediğimde en küçük ihtimallere tutunabiliyorum. Çünkü umut, sevgi gibi dünyadaki en masum duygulardan biri. Ve çok güzel. Ama fazla kafaya takarsam yorucu. Çünkü en küçük şeylerden anlam çıkartmak ve bazen hayal kırıklığına uğramak insanı yoruyor. Her zaman istediğin gibi olmuyor. Bazen bir bakış, sadece bir bakış değildir. Ama bazen de bir bakış, sadece bir bakıştır. İşte bunu kabullenmek benim için zor oluyor. Ama galiba büyümenin bir parçası da bu; Her şeyin bir anlamı olmasına gerek olmadığını öğrenmek. Yine de hoşlandığın kişi sana beklenmedik bir şekilde gülünce bunu bir kaç dakika değil bir kaç gün düşünmek de oldukça tatlı ve normal ☁🌟 (Ne kadar çok bağlaç kullanmışım☺)
Duygu ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hedeflerine sadece hayal ederek ulaşamazsın.
1000Kitap
'duâların yerini hayaller aldığından beri zarardayız..'
1000Kitap
Ne güzel söylemiş Cemal Safi;
Ne sıradan bir sevgiyi yaşayacak kadar basit biriyim, ne de seni sıradan bir sevgiye malzeme yapacak kadar herhangi biri...
Sis
Artık kendime vaat edebileceğim bir şey kalmadı gibi hissediyorum. Benimki sadece, dışarıdan görünen fotoğrafa içeriden bir serzeniști. Bazen kendime açıklama yapma gereği duyuyorum. Her şeyi düzeltmenin imkânsız olduğunu biliyorum, ama köşede durup en azından bir şeyleri yıkmak istemiyorum. Ya da bilmiyorum.