marslıı

marslıı
@hayal_im
Zaman dursun istiyorum
Ben ölüyorum, görmüyor musunuz?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
bahçemde otlar kurudu Birdaha ne zaman yeşile dönerler Yada kuşlar bu diyara ne zaman gelirler Gelmezlerse ağaçlar çiçek açmassa Ya yıldızları göremezsem Ya ben birdaha hiç sevemezsem Bilmiyorum solucan gibiyim Karanlıktan topraktan çıkamıyorum Çıkarsam ölecek gibi hissediyorum Ben çocuk olmak istiyorum Yemin ederim top oynayip dizlerimi yeniden kanatmak istiyorum Seninle bulusurduk hele o gün Saat sabahın 6 sı hiç aklımdan çıkmıyor Tokani vermiştin saçlarının kokusu sinmiş Onu da tükettim diğer herşey gibi içime çeke çeke Zaten tek doğrum sendin onuda yanlış işaretledim Yapamıyorum sevgilim hep yıkıyorum İnan bana kokun gibi anılarımızı bile bitirdim Çok acınası bı haldeyim tükettim tükeniyorum Sevgilim gel demiyorum artık gitmeni diliyorum Kendimede kızıyorum neden sevdin diye soruyorum Bak gene saat sabah beş ağlamıyorum Kuş konmaz gibiyim ne dokunsa kapaniyorum Hiç sonunu getiremesem bile sana son kez yazıyorum hoşçakal seni ilk günkü gibi çok seviyorum
Sen
Yani ne bileyim incinince nasıl baktığını, kaçmaya çalıştığında boynunu nasıl kaşıdığını, köşeye sıkışıp edecek iki kelam bulamadığında görünmez olmak için o elbisenin yakalarıyla oynadığını, uçuşan çiçek tozları yüzünden hapşırdığını, yinede en çok ilk baharı sevdiğini, lakin üşüdüğünü, yaz kış mütemadiyen üşüdüğünü, çayına beş kaşık şeker attığını... Hakikatte sevgili sayılmamız için benim bütün bunları biliyor olmam lazım.
Edebiyat
Bir şarkımız vardı seni düşlemek diye hatırladın mı ne can yaza bildi gülüşünü Ne Yusuf anlatabildi gözlerinin rengini Suyun rengine benzer aşkın tarifsizliği Kaç şair geceyisabah eyledi sırf seni anlata bilmek için Ve kaç mürekkep tüketti sırf senin için Ama unuttukları birşey vardı Seni sevmek başka bir şeydi Seni sevmek neye benzer bilir misin Çünkü seni sevmek başka birşeydi Seni sevmek neye benzer bilirmisin Seni sevmek Dar ağacına gülümseyerek giden denize benzer Serhatın mızrabına Ve seni sevmek neye benzer bilirmisin Seni sevmek özgürlüğü koşan Evrime benzer fiyama benzer berçeme benzer İşte öyle seviyorum seni Onları bilmem ben senin için çok mürekkep tükettim belki de kendimi avuttum her şey hatıram da gülüşlerin aglayislarin sesin herşeyin elbiselerinin rengi bile ne hata ettim yemin ederim bilmiyorum ama ben seni çok sevdim bu Sevgi zehir etti hayatımı sensiz bir günüm olmadı bazen bir otobüsün arka koltuğunda girdin rüyama bazen okey oynarken bazen derste her an heryerde silemedim seni unutamadım ne aptalım gözünde bir köpek kadar olamadım öyle demiştin öyle söylemiştin bilmiyorum bu kaçıncı aglayisim ama artık yoruldum bir canavar gibisin ruhumu bile aldın ağlıyorum gulemiyorum inan ben seni çok seviyorum çok...
Duruldum

Alper Turgay

@AlperTC
·
“İnsanın acısı onu daha oturaklı biri hâline getiriyor…”