Yüreği taştan bir kaderin esiriydim ve yakabilirdim tüm kenti...
ölüm, bir odanın içinde dans ediyor. yatağımın çevresinde, elinde bir gitar; neşeli bir parça gibi çalıyor. ölümün yanına gitmek ve ona sarılmak istiyorum. sonra karşımda bir adam, Diego. fısıldıyorum ona, "benim ölümüm sen ol istiyorum. kırık kaburgalarımla, sana sarılmak için burdayım. aç koynunu sevgilim, sana güzel ölümler getirdim." uzun bir sessizliğe büründü her şey zaman o an duruyor ve karşımda tepkisiz kalan Diego. dünyanın ağırlığını bitkin bedenimde hissediyorum. gözden kayboluyor, elimi uzatıyorum dokunamıyorum. bir hayaldi belki de, gerçek gibi bir hayal... yitiriyorum kendimi, tanrı meleğini baş ucumda bekletiyor. karanlık ve sessiz bir odanın içine gömülüyorum. yitiriyorum zamanı, ruhumu teslim ediyorum.
Final
Benim de zaten hiç gücüm yok yüzüm yok hiç Umudum yok ama bil ki farklı bir hayaldi işkenceydi bazen bazen çok güzeldi ama anlıyorum sesinden kurtulmuşsun sen nokta konmuş bitmiş en güzel hikayem.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yüreğim Sende Kaldı
Ben büyüttüm içimde o gizli fidanı,Gözyaşımla suladım her doğan anı.Her gece sabırla ördüm dünyamı,Ben sevdim, başkası aldı elimden.Uykusuz geceler bana mirastır,Dilimde feryadım, içimde yastır.Kaderin yazdığı ne acı bir yazıdır,Ben sevdim, başkası aldı elimden.Gülüşü bende gizli bir hayaldi,Şimdi o hayali yabancı bir el aldı.Bana sadece kırık bir yürek kaldı,Ben sevdim, başkası aldı elimden.Yollarına serdim bütün ömrümü,Kimseler görmedi yanan gönlümü.Kopardılar dalından en güzel gülümü,Ben sevdim, başkası aldı elimden.
Şiir
Perdeleri aç yeni gün Yeni şiir yazacağız, yeni şarkı Bir yakamoz kalmış denizde Onu geceye taşıyacağız Gök biraz gri, maviye boyayacağız En çok da bahçede ki sardunyalara Lavanta gibi kokmayı öğreteceğiz Çay içerken bu tablomuza karşı Ne güzel hayaldi diyeceğiz… Ali İhsan Konuklu
Aklım bir pencerede kaldı Anlar mısın beni, soluk duvar? O gözlerinde bahar gördüğüm O yaşamaya inandığım... biri vardı Güldü mü güneşe benzerdi Ağladı mı yağmur yağardı Biri vardı, yaşamaktan çok sevdiğim Adı gizli kalsın Aklım bir pencerede kaldı Annesi gibiydi bu dünyanın Dört köşeli bir pencereden bakardı Saat fark etmezdi Ben de ona bakardım Bir hayaldi belki, görürdüm Görmeden uyumazdım Aklım bir pencerede kaldı Adı... Gizli kalsın
Perdeleri aç yeni gün Yeni şiir yazacağız, yeni şarkı Bir yakamoz kalmış denizde Onu geceye taşıyacağız Gök biraz gri, maviye boyayacağız En çok da bahçede ki sardunyalara Lavanta gibi kokmayı öğreteceğiz Çay içerken bu tablomuza karşı Ne güzel hayaldi diyeceğiz… Ali İhsan Konuklu