Faruk Yılmaz

Faruk Yılmaz
@hayk
Tırnağın etten ayrılma zamanı mı olur?Şaşırdın dimi!Aynı tırnak etten ayrıldığında,vücudunun ve aklının şaşırdığı gibi Tüm sinirlerin beynine çığlık attığı gibi.Ürpertici dimi!Tırnağın etten ayrılma zamanıdır.En çok severken ayrılanlar gibi.Yada çok severken kavuşamayanlar gibi.Bilen bilir !Tırnağın etten ayrılma zamanıdır.Kalbini göğsünden sökmek gibi değil ölüm yok!Ölsemde kurtulsam diyeceğin bir acı ayrılık!
Müzik
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir uçurumdan aşağı bakar gibi geçmişine bakıyordu ..

Faruk Yılmaz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
Beğendi
·
2018 5. kitabı
Stefan Zweig
8.2/10 · 125,1bin okunma
Denginiz değilim efendim, dengesizim ..
Paltom bile ağır gelirken , nasıl taşırım koskoca dünyayı sırtımda ? ..