Yeni şiirim buyrun
rukiyesuna.blogspot.com/2026/05/seyda.html Hüsnündeki fitne basiretimi açtı, Şimdi diyebilirler mi: “O bir yoksul, o kimsesiz.” Kâmetini gören iki göz işkencededir, Bâtınını gören ise karamsarlığı unutur. Şaşkınım ben, bedbaht bir beşerim; Nerede ey azizler, beşâreti sevgilimin? Yıktığın o dağları kaldırmaya muktedir değilim, Bir busenle ölür, sonra dirilirim. Ben elmas değilim, maden sensin; İçimde biraz arzu varsa o da sendendir. Ben hüsn değilim, güzellik sensin; Çorak topraklar gibi yarık dudaklarım. Ben toprağım, hazine sensin; Bir çöl kadar susuzdur aşkım. Bir lütuf, bir armağansın; Ne zaman hilâle baksam gümüşsü tenin beliriverir. Aydınlık çehrene bürünen yıldızlar var, Kirpiğinin karası içimdeki gece. Ve gözlerin anlaşılması zor bir bilmece;
Kelamlarının yetmediği, kalbinin titrediği. Ruhunun hisseyâb olduğu bazı ân'larda uzun uzun saatlerce, dakikalarca kalmak istersin.. Bir gözyaşın, bir kalbin, bir de Mevlâ.. Mekân O'nun, zaman O'nun hazine O'nun.. Bizse bir zerre bu Hûbb'da. Öyle ki her zerreni hapsetmiş. Nice satırlar biriktirmişiz sadırda, Bir hâl olmuş hemhalliğimiz. Aciz yüreğimiz neyler şimdi..
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Özgür bir ruh dünyanın hakiki nimetidir " "Akılla gönlün tekleşmesi" der koca Yunus buna Bir tarafın maddede bir tarafın manada İkiside uzlaşmış, sükunet bulmuş ve kavga bitmiştir. İşte bu ruh yaradılış gayesine ulaşmıştır... Tadına varanlar ise bir daha asla bırakamazlar... #sukunet ✍️hbb
Zaman
Zamanın içinde kayboluyorum, gelecekten bakıyorum Bir özlem sarıyor bugünümü Gözlerim hasretle vuslat arası bir yerde Dört yanımı sarmışken zaman... Gitme diyorum, içimde büyümeye hasret çocuk ağlıyor Ben en çok seni seviyorum. Büyümenin verdiği acı ile sevmenin heyecanı karışıyor Ben en çok seni seviyorum... Hbb☁️ (09/09/2014 02.00 / Bir nöbet gecesi)
Çiçek açmalı insan ait olduğu yerde, Solduruyorsa uzak durmalı saray dahi olsa... Cesaret, iyi niyet ve sadakatle yola devam etmeli, insan dediğin... hbb☁️ #insandediğin #cesaret
B.
Bazıları aklıma gelenleri durduramıyorum dedi. Ve şöyle başladı; Ben ne yapıyorum, ne yaşıyorum dedi. Etrafımdaki insanlar neden var, Gerçekten aklımdakiler mi beni mutlu ediyor yoksa hislerim mi ? Yoksa ikisi de aynı şey miydi? Farklı şey olduğunu kanaat getirip önüne bakmak en doğrusuydu belkide. Mümkünatı yoktu bazı şeylerin diye düşünüyordu. Ta ki isminin yanındaki harfe bi harf daha dahil edene kadar. Sadece bi harf ne yapabilirdi ki? Bence bu soruyu sormak yerine şunu sorabilirsin dedi. Neleri değiştirebilir? Mümkünatı olmayan şeyleri artık mümkün kılar. İnancını yitirdiğin her şeye yeniden hiç olmadığı kadar sarılmana. Belki de yaşansa fevkalade olur dediğin şeyleri yaşamana. Tek bi harf, Tek bi harf Sana diyorum B; Kıldın,Sarıldın,Yaşattın… HBB